مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 07:552015-02-27ورزشي

کفاشیان: کاشان یکی از شهرهای بسیار مستعد در ورزش است


رییس فدراسیون فوتبال، کاشان را یکی از شهرهای بسیار مستعد در ورزش به خصوص عرصه فوتبال دانست.

- " از کاشان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، علی کفاشیان از کاشان به عنوان یکی از شهرهای بسیار مستعد و خوب یاد کرد و اظهار کرد: امکانات خوب، همت والای مردم این منطقه و سرمایه گذاری کردن برای فرزندان خود در ورزش حائز اهمیت است.

وی، سازمان دهی شدن در امور ورزش را مورد تأکید دانست و افزود: فضای همدلی و انسجام بین شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در آینده ای بسیار نزدیک رتبه های خوبی را برای شهر در سطح کشور رقم می زند.

رییس فدراسیون فوتبال، برگزاری کلاس های آموزشی، تربیت مدرس، مربی و ناظر را از جمله تکالیف اجرایی در برنامه های ورزشی فدراسیون برای شهرستان ها عنوان کرد.

کفاشیان در ادامه، با اشاره به برگزاری فستیوال سالانه بیان داشت: در برنامه های ورزشی پایه از طرف فیفا کمک های زیادی می شود و فدراسیون را ملزم می کند تمام مدارس فوتبال مسابقات برگزار شده و در شهرها، استان ها و کشور بهترین هایشان انتخاب شوند.

کفاشیان، از اختصاص بودجه ویژه در باشگاه ها طی سال جاری خبر داد و گفت: بازیکن سازی یکی از موارد مهم در داشتن تیم های پایه است که هر باشگاهی با تیم های برتر، خوب، دسته یک و دو می تواند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: کاشان یکی از شهرهای بسیار مستعد در ورزش است

کفاشیان: کاشان یکی از شهرهای بسیار مستعد در ورزش است