مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 07:552015-02-27اقتصادي

طبیعت ایران قابل برگشت است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری با بیان این که طبیعت ایران قبال برگشت است، گفت: 75 درصد نابودی طبیعت ناشی از دخالت عوامل انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیمان یوسفی آذر پنجشنبه شب در همایش جنگل ابر، میراث پایدار که در دانشگاه شاهرود برگزار شد، افزود: در یک قرن اخیر رفتار انسانها با طبیعت و محیط زیست سیر نزولی داشت.

وی با تشریح ارتباط اقتصاد با محیط زیست و منابع طبیعی، اضافه کرد: می توان با سیاست گذاری فعالیت های اقتصادی را با منابع طبیعی و محیط زیست گره زد.

عضو شورای جنگل با اشاره به دفن روزانه دو هزار تن زباله در جنگل های شمال، سئوال کرد، این مقدار زباله را چه کسی تولید می کند؟،گفت: سیاست مصرف گرایی نیاز به تجدید نظر دارد.

یوسفی آذر، با اشاره به توسعه جنگل مصنوعی در اروپا، تاکید کرد: طبیعت ایران قابل برگشت است.

وی در ادامه به تعلیف 90 میلیون واحد دامی از 86 میلیون هکتار مراتع کشور اشاره کرد و گفت: توان تولید مراتع ایران برای 25میلیون واحد دامی است.

وی، جامعه محلی، فعالیت عمرانی ، سد سازی، احداث جاده و بهره برداری از معادن را عامل ویرانی طبیعت ذکر کرد وگفت:وی حضور دام در جنگل را بزرگترین عامل ویرانی جنگل ذکر کرد و گفت: اگر بتوان اقتصاد و منابع طبیعی را به هم گره زد، نباید نگران ویرانی محیط زیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت ایران قابل برگشت است

طبیعت ایران قابل برگشت است