مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 07:102015-02-27سياسي

استاندار کردستان: حمایت ملت ایران از مردم اقلیم کردستان سابقه ای تاریخی دارد


ایران در طول تاریخ همواره خود را حامی و پشتیبان و همکار مردم اقلیم کردستان دانسته و این همکاری و پشتیبانی در آینده نیز به صورت گسترده تر ادامه خواهد داشت.

- " از سنندج، عبدالمحمد زاهدی پنجشنبه شب در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کردستان ایران و کردستان اقلیم با حضور خبرنگاران در سالن شهدای دولت استانداری اظهار کرد: امیدواریم توانسته باشیم میزبانان خوبی طی روزهای اقامت مهمانان، برای استاندار سلیمانیه و هیئت همراه ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: جلسات و بازدیدهایی که طی چند روز اخیر در استان با حضور استاندار سلیمانیه و هیئت همراه وی انجام شده به نظر بنده به عنوان نماینده ارشد دولت در استان در بحث توسعه همه جانبه روابط دو استان بسیار تعیین کننده خواهد بود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: استاندار سلیمانیه به همراه هیئت همراه خود در طول این دو روز علاوه بر نشست ها و جلسات، بازدیدهایی هم از مراکز تولیدی، بهداشتی، خدماتی و غیره استان داشتند.

زاهدی افزود: کشور ایران در طول تاریخ همواره خود را حامی و پشتیبان و همکار مردم اقلیم کردستان دانسته است و این همکاری و پشتیبانی در آینده نیز به صورت گسترده تر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کردستان ایران و اقلیم کردستان علاوه بر مشترکات تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق، دارای رنج ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: حمایت ملت ایران از مردم اقلیم کردستان سابقه ای تاریخی دارد

استاندار کردستان: حمایت ملت ایران از مردم اقلیم کردستان سابقه ای تاریخی دارد