مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 06:452015-02-27سياسي

بخشدار جلیل آباد: بصیرت و آگاهی لازمه زندگی امروز است


بصیرت و آگاهی لازمه زندگی امروز است و اگر در گذشته تجهیزات جنگی به عنوان ابزار و نماد قدرت بود امروز علم و آگاهی، قدرت و جایگاه سیاسی کشورها را مشخص می کند.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان پیشوا به ریاست سیدجمال جلیلی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پیشوا و با حضور اعضا در فرمانداری پیشوا برگزار شد.

بخشدار جلیل آباد در این مراسم اظهار داشت: بصیرت و آگاهی لازمه زندگی امروز است و اگر در گذشته تجهیزات جنگی به عنوان ابزار و نماد قدرت بود امروز علم و آگاهی، قدرت و جایگاه سیاسی کشورها را مشخص می کند.

الله بخش حبیبی گفت: جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و اگر امروز در مقابل کشورهای ابرقدرت دنیا می نشیند و از انرژی هسته ای سخن می گوید و تمام دنیا هراس از قدرت ایران دارند به مدد به کارگیری علم، دانش، پژوهش و فناوری است.

وی با اشاره به تجهیز کتابخانه عمومی این بخش افزود: امیدوارم با حمایت های ادارات متولی بتوانیم کتابخانه عمومی جلیل آباد را تجهیز و ان شاءالله در سال آینده به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار جلیل آباد: بصیرت و آگاهی لازمه زندگی امروز است

بخشدار جلیل آباد: بصیرت و آگاهی لازمه زندگی امروز است