مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 00:462015-02-26سياسي

مهندسان برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند


جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: مهندسان ما باید برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعفی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از گرگان؛ "حسین کریمی اول جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان امروز در مراسم بزرگداشت روز مهندس که به همت بسیج مهندسین در تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شده بود، انقلاب اسلامی را زمینه ساز تمدن بزرگ و نوین اسلامی خواند و گفت: برای دست یافتن به این مهم باید زیرساخت های انقلاب را محکم بنا کنیم.

وی افزود با تأکید بر ضرورت نگاه عمیق و تخصصی به انقلاب اسلامی، متذکر شد: برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی و اتصال آن با حکومت موعود باید نگاه تخصصی را جایگزین نگاه سنتی کنیم مانند همان نگاه تخصصی که در هشت سال دفاع مقدس داشتیم چرا که اگر نگاه سنتی و دیکته شده را پیاده می کردیم به پیروزی دست نمی یافتیم.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در زمان جنگ، رزمندگان ما اکثر عملیات ها را در قالب رزم شبانه انجام می دادند که ارتش کلاسیک هیچ جای دنیا این را ندارد ولی فرزندان خمینی کبیر (ره) این سنت را شکستند و با مهندسی عملیات های تازه دشمن را غافلگیر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند

مهندسان برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند