مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 00:052015-02-26سياسي

در سال جاری صورت گرفت تربیت 22 هزار قرآن آموز و حافظ قرآن در اداره اوقاف اصفهان


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال جاری این اداره موفق به جذب و تربیت بیش از 22 هزار نفر قرآن آموز و حافظ قرآن کریم در رده های مختلف شده است.

- حجت الاسلام حسن امیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم بزرگ ترین طرح قرآنی است که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این برنامه بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت 10 میلیون نفر حافظ کل قرآن کریم در سراسر کشور از سال 91 آغاز و همچنان با قوت و شدت از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در کل کشور در حال اجرا و برگزاری است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در این راستا و انجام ماموریت محوله، امسال اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان موفق به جذب و تربیت بیش از 22 هزار نفر قرآن آموز و حافظ قرآن کریم در رده های مختلف شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این در حالی است که در سال 91 تعداد شرکت کنندها 16 هزار نفر در سال 92 این تعداد بیش از 17 هزار نفر و در سال جاری با استقبال پرشور عاشقان قرآن کریم به بیش از 22 هزار نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری صورت گرفت تربیت 22 هزار قرآن آموز و حافظ قرآن در اداره اوقاف اصفهان

در سال جاری صورت گرفت تربیت 22 هزار قرآن آموز و حافظ قرآن در اداره اوقاف اصفهان