مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1393 ساعت 14:202015-02-26دانش

منطقه بندی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور/ برنامه 5 ساله تدوین می شود


به دنبال این هستیم که فعالیت واحدهای جهاد دانشگاهی را در استانها منطقه بندی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمیدرضا طیبی ظهر پنجشنبه در چهل و سومین گردهمایی معاونین پژوهشی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که اقتصاد دانش بنیان را الگوسازی کنیم، اظهار داشت: کشور ما باید بر اساس اقتصاد دانش بنیان توسعه یابد و برنامه ریزی ها باید بر اساس همین اقتصاد دانش بنیان باشد.

وی با بیان اینکه تهیه برنامه پنج ساله جهاد دانشگاهی مراحل نهایی خود را می گذراند، تصریح کرد: تهیه نقشه جامع علمی دانشگاه و همچنین تهیه پیشنهاد هایی برای ارائه به دولت در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات جهاد دانشگاهی است.

رییس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: همه واحدهای جهاد دانشگاهی در کشور باید بر اساس مزیت های بومی استان ها فعالیت های شاخص خود را برنامه ریزی کنند.

منطقه بندی واحدهای جهاد دانشگاهی در کشورطیبی با اشاره به اینکه ایجاد تعامل بیشتر بین واحدهای جهاد دانشگاهی در کشور یک ضرورت است، گفت: به دنبال این هستیم که فعالیت واحدهای جهاد دانشگاهی را در استانها منطقه بندی کنیم.

وی ادامه داد: به دبنال این هستیم که استانهای دارای مزایای یکسان و حوزه فعالیتی مشترک را در کنار هم قرار دهیم و تقسیم کار صورت گیرد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه بندی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور/ برنامه 5 ساله تدوین می شود

منطقه بندی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور/ برنامه 5 ساله تدوین می شود