مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1393 ساعت 12:052015-02-26فناوري

روایت تلخ ترک تحصیل بعد از رنجی که معلم سبب سازش شد


در روزگاری که گوشی های تلفن همراه، هوشمند شده و رواج استفاده از نرم افزارهای ارتباطی اینترنتی و شبکه های مجازی کاری کرده که در کمترین زمان ممکن، - حالا خبر دار شده ایم که یک نشریه به سراغ دانش آموز داستان شیب؟بام؟ رفته و دریافته که آن فیلم کذایی موجبات ترک تحصیلش را فراهم آورده است.

شاید حالا راحت تر بتوانیم قضاوت کنیم که آیا چنین کاری در حق آن دانش آموز مصداق خشونت پنهان بوده یا خیر؟ همان خشونت پنهانی که یکبار پیشتر به تفصیل درباره اش نوشته بودیم" و از قضا داستان همین دانش آموز را شاهد و مثال سخنمان مطرح کرده بودیم و نگران بودیم که اثرات شوم آن، در زندگی اش آشکار شود.

البته ماجرا به روایت دانش آموز بیان شده و می تواند تمام زوایای ترک تحصیل وی در آن دیده نشده باشد ولی آیا می توان منکر نگاه مردم به این دانش آموز، بعد از انتشار گسترده آن در جامعه شد؟ به عبارت بهتر اگر جای آن دانش آموز باشیم، می توانیم از خنده های گاه و بیگاه افرادی که در مواجه با ما، یاد آن فیلم می افتند و به درس حاضر نکردنمان در آن روز کذایی می خندند، سر به سرمان می گذارند یا حتی ادایمان را در می آورند، واکنش نشان ندهیم؟کافی است کمی انصاف داشته باشیم تا دریابیم چه با انتشار گسترده آن فیلم و قهقهه هایمان بر سر این دانش آموز آورده ایم و چه سهمی در جدایی وی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ ترک تحصیل بعد از رنجی که معلم سبب سازش شد

روایت تلخ ترک تحصیل بعد از رنجی که معلم سبب سازش شد