مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1393 ساعت 02:552015-02-01سياسي

ضرورت تغییر نگاه به روابط استراتژیک با روسیه


شاید بتوان انعقاد تفاهم نامه نظامی امنیتی ایران و روسیه با حضور عالی ترین مقام امنیتی مسکو به تهران ، اعلام انعقاد تفاهم نامه گمرکی در آینده نزدیک و سفر دکتر ولایتی فرستاده ویژه رییس جمهور ایران به روسیه را سرآغاز فصل نوین تعمیق روابط تهران و مسکو ارزیابی کرد.

- ایران و روسیه به جبر جغرافیا، تاریخی از روابط را پشت سر گذاشته اند روابطی که البته همیشه خوشایند نبوده و صفحات تاریکی نیز دارد .

البته طی چند سال و به ویژه ماه های اخیر رشته های روابط تهران و مسکو به دلایل تحولات سیاسی و رویکرد دولت جدید پوتین استحکام بیشتری یافته است در این میان شاید بتوان انعقاد تفاهم نامه نظامی امنیتی ایران و روسیه با حضور عالی ترین مقام امنیتی مسکو به تهران ، اعلام انعقاد تفاهم نامه گمرکی در آینده نزدیک و سفر دکتر ولایتی فرستاده ویژه رییس جمهور ایران به روسیه را سرآغاز فصل نوین تعمیق روابط تهران و مسکو ارزیابی کرد.

کارشناسان طی گفتگو با خراسان بر ضرورت تغییر نگاه به روابط استراتژیک با روسیه به ویژه از سوی دستگاه دیپلماسی تاکید می کنند.

بهشتی پور: آینده خوبی برای روابط گسترده ایران و روسیه متصور است بهشتی پور استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل،با اشاره به تاریخ تعاملات دو کشور طی 30 سال اخیر اظهارداشت: به طور کلی دولت های روسیه و حتی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر نگاه به روابط استراتژیک با روسیه

ضرورت تغییر نگاه به روابط استراتژیک با روسیه