مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1393 ساعت 00:052015-02-01اقتصادي

شهردار فیروزکوه خبر داد اجرای طرح جایگزین تاکسی های فرسوده در فیروزکوه


شهردار فیروزکوه از اجرای طرح جایگزین تاکسی های فرسوده در این شهر خبر داد.

- " در فیروزکوه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، از کلنگ زنی میدان امیری فیروزکوهی در تقاطع مسکن مهر با هزینه بالغ بر چهار میلیارد تومان در فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: در صورت تبادل موافقت نامه و تأمین اعتبارات مورد نیاز، این پروژه به همراه احداث نمازخانه ای که در مسیر 45 کیلومتری فیروزکوه برای استفاده مسافران رهگذر طراحی و اعتبار این پروژه نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا تأمین شده است به صورت مشارکتی با شهرداری فیروزکوه به اجرا در می آید.

وی با اشاره به تأکید استاندار تهران برای اجرای طرح دروازه ورودی شهر فیروزکوه برای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرهای منتهی به استان تهران افزود: شهرداری فیروزکوه این طرح را در دست بررسی دارد که پس از تصویب، تأمین اعتبارات و اخذ مجوزهای لازم، این طرح در محوری 45 متری احداث می شود.

شهردار فیروزکوه خواستار شد: در این زمینه از عموم شهروندان و صاحب نظران دعوت می شود که طرح های مورد نظر خود را به شهرداری فیروزکوه ارائه کنند.

پرچ با اشاره به اینکه در سال جاری توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های و سازمان حمل و نقل همگانی کشور تعداد هشت دستگاه افزایشی و 27 دستگاه به عنوان سهمیه جایگزین تاکسی های فرسوده به شهرداری فیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فیروزکوه خبر داد اجرای طرح جایگزین تاکسی های فرسوده در فیروزکوه

شهردار فیروزکوه خبر داد اجرای طرح جایگزین تاکسی های فرسوده در فیروزکوه