مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 22:352015-02-01سياسي

عضو ستاد سیره شهدای قم: با فرهنگ دفاع مقدس می‏ توانیم زمینه ساز ظهور شویم.


در جنگ ما معارفی بود که باید برای خود، خانواده، اجتماع و دنیا رسوخ دهیم و با فرهنگ دفاع مقدس می‏ توانیم زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شویم.

- " از شاهرود، حجت الاسلام سیدعلی آقامیر امشب در یادواره 22 شهید روستای دیزج شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده شهدا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد، در سخنانی با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) با اشاره به دو نگاه در تاریخ جنگ اظهار کرد: نگاه تاریخی به وقایع جنگ و عبرت گرفتن از پستی و بلندی‏ های تاریخ را می‏ توان دو نگاه به جنگ عنوان کرد.

وی افزود: اهل بیت(ع) نگاه و مدل دوم را می ‏پذیرند و مولا علی(ع) در سخنی می‏ فرماید به تاریخ و پیشینه تاریخ به گونه‏ای نگاه می‏ کنم که گویی با گذشته زندگی کرده‏ام .

عضو ستاد سیره شهدای قم خاطرنشان کرد: بعضی‏ها درباره جنگ به گونه‏ای می ‏نگرند که جنگ فقط خرابی و آسیب داشته و این نگاهی است که دشمن به جامعه القا می‏ کند.

وی تصریح کرد: در واقعه کربلا امام حسین(ع) ذره‏ای در مقابل یزید کوتاه نیامد و حاکمان بعدی 17 بار قبر امام حسین(ع) را شخم زدند، چرا؟ آیا مشکل فقط حسین بود؟ نه! بلکه پیام قیام امام حسین(ع) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ستاد سیره شهدای قم: با فرهنگ دفاع مقدس می‏ توانیم زمینه ساز ظهور شویم.

عضو ستاد سیره شهدای قم: با فرهنگ دفاع مقدس می‏ توانیم زمینه ساز ظهور شویم.