مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 21:502015-02-01فرهنگي

برگزیدگان جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند


آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با حضور مسوولان و هنرمندان در تالار وحدت برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم پس از 10 روز طبق اعلام قبلی قرار بود از ساعت 20 امشب ، 12بهمن ماه برگزار شود که با 30 دقیقه تاخیر سرانجام مراسم به شکل رسمی شروع شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش مرور تئاتر ایران به شرح ذیل معرفی شدند: هیات داوران بخش مرور تئاتر ایرانِ جشنواره فجر، متشکل از ایرج راد، ناصر آقایی و رحمت امینی، آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد: در بخش موسیقی، ضمن تقدیر از حسین اصیلی و علی اسدی برای موسیقی نمایش آقای قاضی صدایم را می شنوید؟ از بوشهر، احسان آنالویی برای موسیقی نمایش هزار شلاق از خرم آباد به عنوان نفر برتر معرفی شد.

در بخش طراحی صحنه، فاتح بادپروا برای نمایش رقصی برای بازگشت عروس از مریوان تقدیر شد و هادی حجازی فر برای طراحی صحنه نمایش ملاقات بانوی سالخورده عنوان برتر را از آن خود کرد.

در بخش بازیگری مرد، از فرید قبادی برای بازی در نمایش سایه سار سکوت از تهران و سعید محبی امین برای بازی در نمایش چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی از تهران تقدیر شد، در این بخش، هیئت داوران هیچ کس را به عنوان برگزیده معرفی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند