مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 21:252015-02-01سياسي

تشکیل کارگروه برای بررسی گرد و غبار خوزستان


در جلسه هیئت دولت پس از گزارش رییس سازمان حفاظت محیط زیست از وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان و قسمت هایی از ایلام، به دستور رییس جمهور مقرر شد وزرای نفت و جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان های حفاظت محیط زیست و مدیریت و برنامه ریزی و استاندار خوزستان موضوع .

- در جلسه هیئت دولت پس از گزارش رییس سازمان حفاظت محیط زیست از وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان و قسمت هایی از ایلام، به دستور رییس جمهور مقرر شد وزرای نفت و جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان های حفاظت محیط زیست و مدیریت و برنامه ریزی و استاندار خوزستان موضوع را با فوریت بررسی و گزارشی از اقدامات و نتایج در دولت ارایه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت؛ جلسه هیئت دولت عصر امروز به ریاست دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد و در این جلسه مهمترین مسائل جاری کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان و قسمت هایی از ایلام، به هیات وزیران ارایه داد.

بر اساس این گزارش، با توجه به خشکسالی و بادهای شدید، نقاطی در داخل و در کشورهای همسایه به عنوان منشأ گرد و غبار شناسایی شده و برنامه مقابله با این موضوع در سطح ملی و استانی تدوین گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه برای بررسی گرد و غبار خوزستان

تشکیل کارگروه برای بررسی گرد و غبار خوزستان