مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 21:202015-02-01سياسي

نهضت آسفالت تنها در یک منطقه ساری اجرا شد


رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در سال جاری فقط در یکی از مناطق اجرا شد، گفت: این طرح باید در سال آینده در تمامی نقاط شهری اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید نجاریان شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهارداشت: باید در بودجه سال آینده اتمام پروژه های ناتمام و اصول مصادیق و سیاست های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه ها و ردیف های اصلی بودجه شهرداری ساری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به محدودیت های منابع مالی در شهرداری ساری، افزود: با توجه به محدودیت های مالی شهرداری باید بسمت درآمدهای پایدار برای گام بردارد.

وی راهکارهای درآمدهای پایدار برای شهرداری را ایجاد بسترهای مناسب جهت سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی و تشویق جهت مشارکت در توسعه و عمران شهری با توجه به نیازمندی های جامعه امروز شهری عنوان کرد.

رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم جامعه شهری امروز افزایش سرانه فضای شهروندان که یکی از راهکارهای آن ایجاد پارک های محله است باید در دستور کار قرار گیرد.

نجاریان تصریح کرد: در بحث مبلمان شهری، نورپردازی و زیباسازی شهر، شهرداری با برنامه ورود پیدا کند و باید تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت تنها در یک منطقه ساری اجرا شد

نهضت آسفالت تنها در یک منطقه ساری اجرا شد