مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:552015-02-01فرهنگي

این فیلم حال مخاطب را خوب می کند؟


«ارغوان» دنباله ای از فیلم «شبانه روز» است، البته در قصه گویی پیشرفت دارد و فرم آن به روایت داستان کمک می کند.

- وی اضافه کرد: ارغوان دنباله ای از فیلم شبانه روز است، البته در قصه گویی پیشرفت دارد و فرم آن به روایت داستان کمک می کند.

کیوان علی محمدی یکی از کارگردانان فیلم ارغوان گفت: فکر می کنم این فیلم حال مخاطب را خوب می کند و به همین دلیل آن را دوست دارم چون این روزها در جامعه، حال مان خیلی خوب نیست بنابراین لازم است کمی لطیف و رقیق شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما روز 12 بهمن ماه در نشست پرسش و پاسخ فیلم ارغوان در کاخ جشنواره فیلم فجر (برج میلاد) با بیان این مطلب توضیحاتی درباره شکل گیری این کار ارائه کرد.

علی محمدی در پاسخ به پرسشی درباره تصنع بازی ها در فیلم ارغوان گفت: این تصنع کاملا تعمدی و آگاهانه است شاید باید با جمع های دیگری از بازیگری در سینما کنار بیایید.

او با بیان اینکه برای ساخت این فیلم از یک سری تصاویر و نقاشی ها بهره گرفته شده است درباره ریتم کُند این فیلم، مطرح کرد: ریتم تند و کند واژگان کلی است و این بحث ها ما را به جایی نمی رساند.

در این نشست مهتاب کرامتی یکی از بازیگران این فیلم گفت: امسال 4 فیلم متفاوت در جشنواره دارم اما خوشحالم که در فیلم ارغوان بازی کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فیلم حال مخاطب را خوب می کند؟

این فیلم حال مخاطب را خوب می کند؟