مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:302015-02-01اقتصادي

رایزنی های معاون ظریف در آدیس آبابا


معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس سران آفریقا در آدیس آبابا با رؤسای جمهور غنا، گابن، زیمبابوه و ماداگاسکار و وزیر مشاور امور خارجه اتیوپی دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه به رایزنی پرداخت.

- "، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در بیست و چهارمین اجلاس سران اتحادیه آفریقا به آدیس آبابا پایتخت اتیوپی سفر کرده، در حاشیه این اجلاس با تعدادی از سران و مقامات شرکت کننده در اجلاس مزبور دیدار و رایزنی کرد.

براساس این گزارش، ماهاما رییس جمهور غنا در دیدار امیرعبداللهیان بر حضور فعال جمهوری اسلامی ایران، خصوصا در بخش های کشاورزی و درمانگاهی غنا تاکید کرد و افزود: ظرفیت های فراوانی برای توسعه همکاری های بیشتر بین دو کشور وجود دارد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار از حمایت های رییس جمهور غنا در جهت تقویت روابط بین دو کشور تشکر و بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با غنا در همه زمینه ها تاکید کرد.

در دیدار علی بونگو رییس جمهور گابن نیز طرفین ضمن بررسی برخی اقدامات که منجر به کاهش غیرطبیعی قیمت نفت در بازارهای جهانی شده است، بر لزوم توقف این روند تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های معاون ظریف در آدیس آبابا

رایزنی های معاون ظریف در آدیس آبابا