مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:002015-02-01ورزشي

اخراج بازیکن تیم وحدت در پیروزی ما نقشی نداشت


مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بیان اینکه اخراج بازیکن تیم وحدت در پیروزی ما نقشی نداشت گفت: تیمی که سقوط کرده باید هم از نظر روانی در شرایط بدی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا رستمی عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش برابر وحدت قم در لیگ فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان اظهار داشت: پیش از بازی امروز استرس صعود داشتیم و نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این مسابقه داشتیم و خوشحالم که توانستیم امروز به هدفمان برسیم و صعودمان را قطعی کنیم.

وی افزود: باید با منطقی تر و با حوصله بازی می کردیم و موفق شدیم در نیمه دوم از عمق دفاع حریف به دروازه آن ها برسیم و 2 گل به ثمر برسانیم و در مجموع می توان گفت عملکرد تیم مطلوب بود و حتی اگر در ضد حملات با طمانیه عمل می کردیم می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: در 10 دقیقه نخست بازی، تیم وحدت قم سوار بر توپ و میدان بود اما در ادامه با اخراج بازیکن حریف شرایط بازی به سود ما شد اما اگر هم بازیکن آن ها اخراج نمی شد به گل می رسیدیم و اخراج آن بازیکن گرچه کار ما را آسان کرد اما عامل پیروزی ما نبود.

رستمی در مورد حوادث انتهای مسابقه و درگیری ها بیان کرد: تیمی که سقوط کرده باید هم از نظر فکری و روانی در شرایط بدی باشد و فکر می کنم نیمکت تیم حریف هم جو متشنجی داشت و بعید می دانم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج بازیکن تیم وحدت در پیروزی ما نقشی نداشت

اخراج بازیکن تیم وحدت در پیروزی ما نقشی نداشت