مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 19:552015-02-01ورزشي

150 برنامه ویژه دهه مبارک فجر در پایگاه های سپاه قزوین برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از اجرای بیش از 150 برنامه در دهه مبارک فجر درسپاه قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر، که در سپاه قزوین برگزار شد اظهارداشت: پیروی از دین اسلام و قرآن کریم باعث شده نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی رشد کند و به بیداری ملل جهان کمک کند.

وی افزود: دهه فجر روزهای مبارکی است که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند که در اوایل انقلاب چه فداکاری ها و ایثارگری هایی صورت گرفته که می توان از آن الگو گرفت و در امور استفاده کرد.

والدی عنوان کرد: انقلاب با اعتقادات و ایمان و باور مردم محقق شد و لازم است تمام برنامه ها نیز در میان مردم یعنی مساجد و پایگاه ها صورت گیرد و فرماندهان و بسیجیان پایگاه در مناسبت های مختلف ایام الله فضاسازی انجام دهند و مراسمی پر محتوا اجرا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با بیان اینکه حدود 40 برنامه مهم در سطح حوزه استحفاظی ناحیه برگزار خواهد شد گفت: دیدار با خانواده شهداء، امام جمعه بخش ها، غبار روبی مزار شهداء، جشن انقلاب، هیئت عاشقان ولایت، مسابقات فرهنگی، ورزشی، نمایشگاه های تخصصی دهه فجراز جمله برنامه های اجرایی در این دهه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 برنامه ویژه دهه مبارک فجر در پایگاه های سپاه قزوین برگزار می شود

150 برنامه ویژه دهه مبارک فجر در پایگاه های سپاه قزوین برگزار می شود