مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 19:402015-02-01سياسي

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: اتهامات حقوق بشری غرب علیه ایران پشیزی ارزش ندارد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اتهامات حقوق بشری غرب علیه ایران پشیزی ارزش ندارد.

- " از اردبیل، منصور حقیقت پور عصر امروز در جمع فعالان گروه های سیاسی و فعالان حزبی در اردبیل اظهار کرد: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، دشمنان ما همچنان بر طبل توخالی نقض حقوق بشر در ایران و ادعاهای واهی در این زمینه می کوبند و قطعاً بعد از این نیز از این ابزارها برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران نتیجه ای به دست نمی آورند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر سازمان دیدبان حقوق بشر و ابراز نگرانی از نقض حقوق بشر در ایران، ادامه داد: سازمان دیدبان حقوق بشر دارای جایگاه تعریف شده رسمی و قانونی نیست، از نظر جمهوری اسلامی ایران مجامع رسمی کلان تر بین المللی تحت سیطره، کنترل و هدایت شده آمریکایی هاست، چه رسد به این نهادهای حاشیه ای.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله حقوق بشر بازی دیگری است که غرب می خواهد پس از فعالیت های هسته ای، ایران را درگیر آن کند و چنین گزارش هایی نیز زمینه ساز همان بازی بعدی است.

حقیقت پور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با تشریح و تبیین مبانی حقوق بشر در اسلام که شاکله رفتارها و برخوردهای قانونی در کشور را تعیین می کند، اشکالات عدیده حقوق بشری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: اتهامات حقوق بشری غرب علیه ایران پشیزی ارزش ندارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: اتهامات حقوق بشری غرب علیه ایران پشیزی ارزش ندارد