مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 19:402015-02-01ورزشي

تیم فوتبال وحدت قم در خانه برابر بعثت کرمانشاه شکست خورد


تیم فوتبال وحدت قم در هفته شانزدهم مسابقات لیگ فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان تیم فوتبال وحدت قم در خانه برابر بعثت کرمانشاه شکست خورد و به دست پایین تر سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ باشگاه های کشور جام آزادگان عصر یکشنبه برگزار شد که در یکی از بازی های برگزار شده تیم وحدت قم در خانه برابر بعثت کرمانشاه شکست خورد.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد وحدت با وجود اینکه بازی را بسیار خوب شروع کرد در نهایت 2 بر صفر بازنده شد و در فاصله 2 هفته مانده به پایان این مسابقات، از این رقابت ها خداحافظی کرد.

وحدت بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقایق آغازین بازی چند موقعیت گل خلق کرد اما اخراج بازیکن تیم وحدت که در موقعیتی تک به تک مهاجم بعثت را متوقف کرد برنامه های وحید مظاهری را بر هم ریخت.

پس از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه نخست، بعثت در آغاز نیمه دوم به گل رسید و سپس در دقایق تلف شده بازی با به ثمر رساندن یک گل دیگر، با برتری 2 بر صفر به کار خود پایان داد.

پیروزی تیم بعثت کرمانشاه در این بازی سبب شد نماینده کرمانشاه صدرنشین شده و صعود خود را به مرحله پایانی نهایی کند اما وحدت حتی در صورتی که در 2 بازی باقی مانده اش پیروز شود شانسی برای بقا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال وحدت قم در خانه برابر بعثت کرمانشاه شکست خورد

تیم فوتبال وحدت قم در خانه برابر بعثت کرمانشاه شکست خورد