مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 19:302015-02-01فرهنگي

دولت در برنامه 5 ساله طرح حمایت از سالن سازی تئاتر را دنبال کند


احمد مسجدجامعی که برای تماشای فیلم «بوفالو» به برج میلاد آمده بود، درباره حمایت شهرداری، شورای شهر و دولت از ساخت سالن های تئاتر صحبت کرد.

- احمد مسجدجامعی که برای تماشای فیلم بوفالو به برج میلاد آمده بود، درباره حمایت شهرداری، شورای شهر و دولت از ساخت سالن های تئاتر صحبت کرد.

احمدمسجد جامعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در اولین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای گفتن خدا قوت در برج میلاد حضور پیدا کرده است، گفت: امروز برای دیدن فیلم بوفالو به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به کاخ جشنواره آمده ام.

وی در پاسخ به این پرسش مهر که این روزها تئاتر کشور بیش از هر چیز نیازمند همراهی شهرداری برای ساخت سالن های نمایش است شورای شهر چه برنامه هایی برای حمایت از تئاتر در نظر دارد؟ توضیح داد: هنر نیازمند سرمایه گذاران جدید است.

حضور شرکت رایتل به عنوان حامی مالی جشنواره فیلم فجر نشان داد که دیگر شهرداری به عنوان تنها حامی هنر در کشور به شمار نمی رود.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه با حضور سرمایه گذاران جدید می توان منابع سرمایه گذاری را افزایش داد، بیان کرد: طرح حمایت از تئاتر در حوزه سالن سازی باید توسط دولت در برنامه پنج ساله ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در برنامه 5 ساله طرح حمایت از سالن سازی تئاتر را دنبال کند

دولت در برنامه 5 ساله طرح حمایت از سالن سازی تئاتر را دنبال کند