مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 17:302015-02-01اقتصادي

تنها 10 درصد تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی جذب شد


معاون مشارکت ها و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص 156 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مدجویان به بهزیستی گفت: - تاکنون حدود 10 درصد از این مبلغ را توانسته ایم جذب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، هادی طالب زاده بعد ازظهر یکشنبه در هفتمین کارگروه اشتغال خراسان جنوبی اظهارکرد: بر اساس برآوردی که بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سال جاری انجام شد، مشخص شده است که تعداد یک هزار و 584 نفر از این افراد جویای کار هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 520 نفر زنان سرپرست خانوار هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد 630 نفر معلول، 18 نفر فرزندان شبانه روزی، 260 نفر زنان آسیب دیده اجتماعی و 156 نفر معتادان بهبود یافته هستند که متقاضی ایجاد شغل هستند.

معاون مشارکت ها و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی، تعهد اشتغال این سازمان در سال جاری را 250 مورد عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 400 فرصت شغلی توسط بهزیستی در استان ایجاد شده است.

اختصاص 156میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مدجویان بهزیستیطالب زاده با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغ 156میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مدجویان بهزیستی اختصاص یافته است، افزود: تاکنون تعداد 927 نفر برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 10 درصد تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی جذب شد

تنها 10 درصد تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی جذب شد