مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 17:102015-02-01دانش

اولین استاد دانشگاه پیام نور کردستان به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت


یعقوب احمدی، رییس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج و عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه پیام نور کردستان بر اساس نطر آرای هیأت ممیزه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مرتبه علمی دانشیاری دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش"؛ دانشگاه پیام نور استان کردستان با بیش از 20 هزار نفر دانشجو و 10 مرکز و واحد فعال در تمامی شهرستان ها به عنوان بزرگترین دانشگاه مستقر در استان محسوب می شود.

هم اکنون بیش از هزار استاد مدعو و 84 عضو هیأت علمی در 92 رشته و گرایش مقطع کارشناسی و پنج رشته گرایش کارشناسی ارشد در سطح مراکز و واحدهای 10 گانه پیام نور مشغول به خدمت هستند که بیش از 30 نفر از این افراد دارای رتبه علمی استادیاری می باشند.

بر اساس آرای آخرین هیأت ممیزه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در سال جاری، شاهد ارتقای علمی یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کردستان به مرتبه علمی دانشیاری بودیم.

یعقوب احمدی دارای مدرک دکترای جامعه شناسی از دانشگاه اصفهان و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کردستان بوده و هم اکنون به عنوان رییس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج مشغول به خدمت است.

احمدی اولین عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کردستان است که به مرتبه علمی دانشیاری ارتقاء یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین استاد دانشگاه پیام نور کردستان به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت

اولین استاد دانشگاه پیام نور کردستان به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت