مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:502015-02-01ورزشي

به مناسبت دهه فجر برترین های مسابقات تیراندازی نیرو های مسلح همدان معرفی شدند


برترین های مسابقات تیراندازی نیرو های مسلح استان همدان به مناسبت دهه فجر معرفی شدند.

- " از همدان، رقابت های نیرو های مسلح استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حال پیگیری است.

در دومین مسابقاتی که به مناسبت دهه فجر و به میزبانی پایگاه شکاری شهید نوژه بین کارکنان نیر های مسلح استان برگزار شد شرکت کنندگان در رشته تیراندازی و در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر رقابت کردند.

در این رقابت ها هشت تیم از نیروی هوایی پایگاه شهید نوژه، پدافند هوایی، نیروی زمینی ارتش پادگان قهرمان، گروه 43 امام علی(ع)، تیپ انصارالحسین(ع)، آموزشگاه قدس همدان، نیروی انتظامی و سپاه انصارالحسین(ع) حضور داشتند.

در بخش تفنگ بادی حامد علیون، هادی نیازی و مهدی قربانی هر سه از سپاه انصارالحسین(ع) به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این رقابت ها ایستادند.

همچنین در بخش تپانچه بادی مجید لشکری از سپاه انصارالحسین(ع) و لطیف امیدی از پایگاه شهید نوژه مشترکاً اول شدند، حمزه روزبهانی از نیروی انتظامی در جایگاه دوم ایستاد و محمد زنگنه از گروه 43 امام علی (ع) رده سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است در پایان رقابت ها سه تیم برتر نیز معرفی شدند که تیم سپاه انصارالحسین(ع) عنوان اول را به خود اختصاص داد، تیم گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر برترین های مسابقات تیراندازی نیرو های مسلح همدان معرفی شدند

به مناسبت دهه فجر برترین های مسابقات تیراندازی نیرو های مسلح همدان معرفی شدند