مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:452015-02-01ورزشي

یک کارشناس بسکتبال: باید بررسی شود چرا لیگ بسکتبال تحلیل رفته است


باید بررسی کنیم که چرا لیگ والیبال هر سال قدرتمندتر از سال قبل شده و لیگی مانند فوتبال به ثبات لازم دست پیدا کرده، اما لیگ بسکتبال به نسبت گذشته تحلیل رفته است.

- فرزاد کوهیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باید قبول کنیم لیگ بسکتبال سال به سال تحلیل رفته و ضعیف تر شده است.

وی ادامه داد: در واقع اصل مشکل اینجاست که هر سال یک نوع برگزاری و برنامه ریزی در دستور کار قرار می گیرد بدون اینکه روش سال های قبل مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

سرمربی سابق تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید کرد: ما اعتقاد داریم بسکتبال ایران در جمع تیم های برتر آسیا جای دارد، اما لیگ ما شرایط یک لیگ حرفه ای کامل را ندارد و به محیط آزمایشگاهی تبدیل شده است.

وی افزود: در صورتی که ضرورت دارد کمیته ای برای آسیب شناسی نحوه برگزاری لیگ و فاکتورهای مختلف آن تشکیل شود نه اینکه هر سال تصمیم جدیدی اتخاذ شود، بدون اینکه ارزیابی لیگ های گذشته در آن دخیل باشد.

کوهیان با بیان اینکه پیش بینی در مورد وضعیت تیم ها و جایگاه آن ها در جدول رده بندی ارتباطی به نحو برگزاری لیگ ندارد و خارج شدن اسپانسرهای قدرتمند از گردونه را می توانیم دلیل اصلی آن عنوان کنیم، یادآور شد: باید بررسی کنیم که چرا لیگ والیبال هر سال قدرتمندتر از سال قبل می شود و لیگی مانند فوتبال به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس بسکتبال: باید بررسی شود چرا لیگ بسکتبال تحلیل رفته است

یک کارشناس بسکتبال: باید بررسی شود چرا لیگ بسکتبال تحلیل رفته است