مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 14:202015-02-01پزشكي

علل و علائم دل درد کودکان


والدین موقع دل درد، به عرق نعنا و نبات داغ بسنده نکنند و کودک را به پزشک ارجاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرید ایمان زاده در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره علل دردهای شکمی، اظهارداشت: دردهای شکمی یکی از عوامل مراجعه کودکان به بیمارستان است که علل مختلفی دارد، این دردها می تواند ناشی از مشکلات داخلی یا جراحی باشد.

* برخی دردها ناشی از آپاندیسیت یا انسداد روده استوی تاکید کرد: در بررسی دردهای شکمی باید مواظب باشیم تا دردهایی که نیاز به جراحی دارند را مشخص کنیم زیرا برخی دردها ناشی از آپاندیسیت یا انسداد روده است.

* دردهای ناشی از گوش درد یا سنگ های کلیهدانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: علت دردهای شکمی می تواند خارج از دستگاه گوارش باشد مانند گوش درد، سردردهای مننژیتی، سکته های سطح تحتانی قلب که به عروق شکم منتشر می شود و سنگهای کلیه و مجاری ادراری.

* دل درد ناشی از ورم معده، کبد و زخمهای اثنی عشروی افزود: منشأ برخی دردهای شکمی نیز داخل دستگاه گوارش است که از آن جمله می توان ورم معده، کبد، پانکراس و زخم های اثنی عشر را نام برد.

* والدین به عرق نعنا و نبات داغ بسنده نکننداین فوق تخصص گوارش اطفال اظهار داشت: والدین موقع دل درد، به عرق نعنا و نبات داغ بسنده نکنند و کودک را به پزشک ارجاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل و علائم دل درد کودکان

علل و علائم دل درد کودکان