مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:552015-02-01حوادث

مرگ دلخراش کودک 3 ساله توسط شیشه بالابر خودرو


پس از قفل کردن برخی خودروها توسط دزدگیر شیشه های آنها به صورت خودکار بالا می آید و امکان دارد چنانچه خردسالان در خودرو تنها باشند، اعضای بدن آنها مانند دست یا سر بین شیشه و شاسی خودرو گیر کرده و صدماتی به آنها وارد شود.

- بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از مرگ دلخراش یک کودک 3 ساله کرمانی توسط شیشه بالابر برقی خودرو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین میرزابیگی به روایت مرگ دلخراش یک پسربچه سه ساله در کرمان پرداخت که گردن وی بین شیشه و شاسی خودرو گیر کرد و پس از خفگی و مرگ مغزی درگذشت.

وی گفت: امسال، یک پسربچه سه ساله سوار بر خودروی والدین خود بوده است، مادرش زمانی که قصد داشته برای دقایقی به منزل برود، این کودک را در داخل خودرو تنها می گذارد و درب ماشین را قفل می کند و زمانی که شیشه بالابر برقی فعال می شود، گردن بچه بین شیشه و شاسی دستگاه شیشه بالابر گیر کرده و این کودک دچار خفگی شده و جان خود را از دست می دهد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: ما در زندگی روزمره از وسائلی استفاده می کنیم که می تواند به طور بالقوه برای ما و فرزندان مان خطرزا باشد که دزدگیرهای خودکار خودروها یکی از این موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دلخراش کودک 3 ساله توسط شیشه بالابر خودرو

مرگ دلخراش کودک 3 ساله توسط شیشه بالابر خودرو