مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 13:302015-02-01سياسي

علت العلل فساد را پیدا کنیم


عصر ایران - غلامرضا حیدری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در شماره امروز روزنامه شرق با بیان خاطراتی از محمد رضا رحیمی در دوران دانشجویی و نمایندگی مجلس، در بیان اهمیت علت یابی فساد چنین نوشته است: این روزها، اعلان محکومیت آقای محمدرضا رحیمی به زندان و استرداد چند میلیاردی او به عنوان یکی از مفسدان اقتصادی افشاشده، بحث داغ محافل و روزنامه ها و تحلیلگران است.

ایشان را از سال های 54 و 55 که به عنوان یکی از دانشجویان مذهبی دانشگاه تهران به انتشارات بعثت مرحوم استادفخرالدین حجازی رفت وآمد می کردند، می شناسم.

در انتخاب همسر، بسیار مشکل پسند بود.

حاج قاسم تبریزی، تحلیلگر تاریخ معاصر که در این سال ها یکی از پایه های تقریبا ثابت صداوسیماست، آشنایی بیشتری با ایشان داشت.

در مجلس دوم و سوم، به عنوان نماینده مردم قروه با ایشان همکار بودیم و خاطرات قبل از انقلاب را به ویژه روزهایی که برای ملاقات مردمی همراه می شدیم با هم مرور می کردیم.

هرموقع آقای محمدرضا رحیمی را به عنوان یک حقوق دان فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران، نماینده ای پرکار در مجلس و فعال در حوزه انتخابیه قروه می دیدم، دغدغه رفع مسایل و مشکلات ملی و محلی را در ذهن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت العلل فساد را پیدا کنیم

علت العلل فساد را پیدا کنیم