مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 12:152015-02-01دانش

خوابگاه های دانشجویی شناسنامه دار می شوند


معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در نشست با مدیران حوزه معاونت سیاسی و امنیتی گفت: خوابگاه های دانشجویی شناسنامه دار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از زیتون، سعید شبستری خیابانی در نشست مدیران حوزه معاونت سیاسی و امنیتی با استاندار، اظهار کرد: خوابگاه های دانشجویی شناسنامه دار می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجانشرقی با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی، 127 واحد آموزش عالی وجود دارد، اضافه کرد: از بین این تعداد 81 واحد دولتی، 36 واحد آزاد، 30 واحد پیام نور و 10 واحد آموزش عالی است و 202 هزار و 122 دانشجو در استان دراین واحد ها مشغول به تحصیل هستند.

وی با تاکید بر ساماندهی خوابگاه های دانشجویی و در رابطه با بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده که تهیه شناسنامه خوابگاه ها، ارتباط با مراکز اقتصادی در جهت کارآفرینی، استفاده از منابع غیردولتی برای احداث خوابگاه ها، از مهمترین فعالیت های کمیسیون دانشجویی است.

وی در ادامه با تاکید بر ساماندهی تشکل های فاقد مجوز در استان، افزود: در این راستا 17 تشکل سیاسی و 14 تشکل دانشجویی ساماندهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشجویی شناسنامه دار می شوند

خوابگاه های دانشجویی شناسنامه دار می شوند