مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 12:152015-02-01ورزشي

با غلبه بر معدن استقلال آباده سفیر قم در جایگاه سوم والیبال بانوان کشور ایستاد


تیم والیبال بانوان سفیر قم با کسب مقام سوم به کار خود در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه های کشور پایان داد.

- " از قم، بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی سفیر قم امسال این باشگاه در مسابقات رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بخش مردان والیبال باشگاه های کشور و همچنین در لیگ دسته اول والیبال بانوان ایران حضور داشت.

در واقع تنها باشگاه خصوصی فعال در والیبال قم امسال به تنهایی بار سنگین این رشته ورزشی را در سطح کشور بر دوش کشید و غلامرضا قربانی مدیر متعهد و والیبال دوست قمی ها نشان داد که نگاه ویژه ای به استعدادهای والیبال استان قم دارد و برای شکوفایی آنها گام بر می دارد.

در بخش مردان جوانان والیبالیست باشگاه سفیر قم خود را به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه های کشور رسانده و از قضا میزبان بازی های مرحله نهایی نیز شده اند تا بخت خود را برای کسب سومین قهرمانی متوالی این رده سنی در کشور بیازمایند.

در رده های سنی نوجوانان و امید با توجه به تغییراتی که امسال از نظر بازیکن به سبب شرایط سنی در هر دو تیم به وجود آمده بود نمایندگان قم نتوانستند خود را به مراحل بالاتر و جمع تیم های برتر کشور برسانند اما در رده سنی بزرگسالان نماینده والیبال قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با غلبه بر معدن استقلال آباده سفیر قم در جایگاه سوم والیبال بانوان کشور ایستاد

با غلبه بر معدن استقلال آباده سفیر قم در جایگاه سوم والیبال بانوان کشور ایستاد