مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 11:552015-02-01سياسي

امروز عزت انقلاب را در لبنان و سوریه می بینیم


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز عزت انقلاب اسلامی را در خارج از مرزها و در لبنان، عراق و سوریه می بینیم، گفت: انشاءالله خداوند ما را قدردان انقلاب و پایدار به آرمان های آن نگه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام ناطق نوری در مراسم سی و ششمین سالگرد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در فرودگاه مهرآباد با اشاره به خاطراتی از ورود امام(ره) به میهن اسلامی، گفت: امام به عنوان رهبر انقلابی در شرایطی به ایران آمدند که تمام مبارزان انقلابی نگران بودند و به امام می گفتند که در این شرایط که هنوز دولت بختیار سر کار است، به ایران بازنگردید و نگرانی فوق العاده ای وجود داشت اما با اتکایی که به خداوند داشت، گفت من به مردم قول داده ام و باید در کنار آنان باشم.

وی ادامه داد: زمانی که امام از فرودگاه می خواستند به بهشت زهرا(س) بروند، در ماشینی که برای انتقال امام به بهشت زهرا(س) در نظر گرفته شده بود، یکی از ملی گراها راننده اش بود که البته انصافا این گروه خیلی زحمت کشیده بودند و هماهنگی با دولت بر عهده این گروه بود.

ناطق نوری در ادامه خاطرات خود گفت: وقتی امام دید که یکی از ملی گراها با بی سیم پشت ماشین نشسته است، به او گفت باید پیاده شوی و امام در همان شرایط حواسشان بود که کسی از این موقعیت سوء استفاده نکند و آقای رفیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز عزت انقلاب را در لبنان و سوریه می بینیم

امروز عزت انقلاب را در لبنان و سوریه می بینیم