مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 11:252015-02-01دانش

دستاوردهای انقلاب سطحی نبوده و زیرساختی است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب را رهایی کشور از وابستگی به نفت دانست و اظهار کرد: با وجود کاهش قیمت نفت، - دولتمردان سعی دارند کشور را از وابستگی نفتی رها کرده که این اقدام به همت مردم نیز نیاز دارد.

دکتر "سعید نظری" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب سطحی نبوده و زیرساختی است، افزود: این دستاوردها در زمینه های مختلف علمی، تولید مقالات متعدد در زمینه های مختلف، عرصه های پزشکی، فناوری نانو، هوا و فضا، هسته ای، علوم نظامی و سدسازی است.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برگزاری انتخابات مختلف، حضور مردم در راهپیمایی های 22 بهمن و 9 دی عنوان کرد و گفت: حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی مردمی است.

دکتر نظری به افزایش تعداد فارغ التحصیلان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور تنها 10 هزار نفر بود که خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی این تعداد به چهار میلیون نفر رسیده که این باعث افتخار بسیار زیادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب سطحی نبوده و زیرساختی است

دستاوردهای انقلاب سطحی نبوده و زیرساختی است