مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:202015-02-01سياسي

آیین گل‎مالی در لرستان ثبت ملی می‎شود؟


حسینیه اعظم اصناف و بازاریان خرم آباد احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در مراسم تجلیل از مردان عاشورایی اصناف و بازاریان خرم آباد، افزود: مکاتباتی با رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در خصوص ثبت ملی آیین گل مالی مردم لرستان صورت گرفته است و ما هم در خصوص اختصاص زمینی برای ساخت حسینیه اعظم اصناف و بازاریان پیگیری جدی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: یکی از مصادیق فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، بازاریان و اصناف هستند کما اینکه نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست، بازار و پیروزی انقلاب با هم عجین هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: امام خمینی(ره)، رهبری بودند که نسبت به سایر رهبرهای دنیا تفاوت های ویژه ای داشت که عمده تفاوت آن در الهی بودن و نفوذ کلام امام(ره) بود.

بازوند با بیان اینکه امام خمینی(ره) شیرازه حکومت پهلوی را در هم ریخت، اضافه کرد: در انقراض حکومت پهلوی، پرچمدار این قضیه بازاریان بودند که ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که این فرهنگ را در هشت سال دفاع مقدس هم از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه امروز 2500 شبکه ماهواره فرهنگ ما را مورد هدف قرار داده اند، گفت: اگر جامعه را به عنوان یک موجود زنده در نظر بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گل‎مالی در لرستان ثبت ملی می‎شود؟

آیین گل‎مالی در لرستان ثبت ملی می‎شود؟