مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:202015-02-01دانش

استفاده از ظرفیت دانشگاه بهترین راهکار ارتقای صنعت و صادرات است


مدیرکل استاندارد یزد با اشاره اهمیت همکاری های بین دانشگاه و صنعت گفت: بهترین راه برای ارتقای صنعت استفاده از ظرفیت های دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد"، ماجدی، مدیر کل استاندارد یزد روز گذشته در نشست امضای تفاهم نامه این اداره با دانشگاه یزد در دفتر ریاست دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت حضور خیرین در بخش خصوصی گفت: ما می توانیم با همکاری خیرین آزمایشگاه های تخصصی ایجاد کرده و از این طریق با استاندار همراه شده و دانشگاه را نیز به اهداف خود برسانیم.

وی افزود: با توجه به پژوهشکده استاندارد در تهران به عنوان محلی برای پژوهش های استاندارد ما می توانیم به عنوان نقش واسطی بین این مرکز و دانشگاه یزد باشیم تا از این طریق با پشتوانه علمی پایگاهی اقلیمی در منطقه ایجاد کرده و این نقطه ضعف را از بین ببریم.

مدیرکل استاندارد یزد خاطرنشان کرد: ما با همکاری و همیاری علمی دانشگاه یزد می توانیم بسیاری از فعالیت های صنعتی و علمی داشته باشیم و از این طریق چالش های پیش روی صنعت را از بین ببریم.

ماجدی تصریح کرد: ما باید با همکاری بخش های مختلف از صادر کردن محصولات بی کیفیت به کشورهای خارجی جلوگیری کنیم تا از این طریق برند کشور و استان را افزایش دهیم و بازار خود را نیز حفظ نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانشگاه بهترین راهکار ارتقای صنعت و صادرات است

استفاده از ظرفیت دانشگاه بهترین راهکار ارتقای صنعت و صادرات است