مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 10:002015-02-01دانش

پژوهشگاهی که با دست پر رفت و دست خالی بر می گردد/ بازگشت به نقطه صفر پس از 16 سال


پژوهشگاه تربیت بدنی در حالی پس از انتقال به مشهد قرار است به تهران باز گردد که ساختمان این پژوهشگاه در حال حاضر در اختیار بخش دیگری قرار دارد.

- گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو - محیا شهسواری؛ پژوهشگده تربیت بدنی و علوم ورزشی در سال 1377 با هدف علمی شدن ورزش و اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی در تهران تاسیس شد و دانشجویان و اساتید رشته های تربیت بدنی از این پژوهشگاه در جهت تهیه پایان نامه ها و انجام کارهای تحقیقاتی خود استفاده می کردند اما به یکباره با تصمیم دکتر طالب پور، رییس وقت پژوهشگاه تربیت بدنی و با این هدف که مراکز اداری باید به خارج از تهران منتقل شوند، این مرکز ساختمان خود را در تهران رها کرد و بساط خود را به مشهد منتقل نمود.

در شرایطی که عده ای این طرح را در راستای تمرکززدایی از پایتخت می دانستند و از آن حمایت می کردند، بسیاری از اساتید انتقال آن را عامل کاهش ارتباط بدنه دانشگاهی با پژوهشگاه دانستند چرا که معتقد بودند که با انتقال پژوهشگاه به مشهد ارتباط دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها با این مرکز، کتابخانه و آزمایشگاه های آن به حداقل خواهد رسید.

بسیاری معتقد بودند که دسترسی به این مرکز با انتقال آن به مشهد سخت خواهد بود و دانشجویان باید زمان زیادی را برای مکاتبه و یا استفاده از امکانات آن صرف کنند به علاوه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاهی که با دست پر رفت و دست خالی بر می گردد/ بازگشت به نقطه صفر پس از 16 سال

پژوهشگاهی که با دست پر رفت و دست خالی بر می گردد/ بازگشت به نقطه صفر پس از 16 سال