مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 09:002015-02-01دانش

دانشگاه صنعتی بیرجند رتبه اول دومین لین استارتاپ کشور را کسب کرد


سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند از کسب عنوان تیم اول در دومین لین استارتاپ ماشین تهران توسط تیم اعزامی دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" ناصر مهرشاد روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزارکنندگان استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی بیرجند در بین 12 تیم شرکت کننده، موفق به کسب عنوان تیم اول دومین لین استارتاپ ماشین تهران شدند، گفت: مصطفی لطفی، محمدرضا سقابی، محمدحسین محسنی، حسین آریان و وحید گلنگری که از دانشگاه صنعتی بیرجند در این رویداد شرکت کرده بودند، موفق به کسب عنوان تیم اول این رویداد و حضور و ارایه ایده در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت شدند.

سرپرست دانشگاه بیرجند بیان داشت: این تیم در صورت جلب توجه سرمایه گذار، موفق به حضور در کنفرانس Bridge آلمان در سال 2015 دعوت خواهد شد.

مهرشاد با بیان اینکه ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) کارگاهی سه روزه در زمینه ساخت یک کسب وکار موفق است، گفت: بیشتر شرکت های جدید شکست می خورند چراکه چیزی می سازند که کسی نمی خواهد؛ این رویداد، فرآیند کشف اینکه چه محصولی در بازار موفق خواهد بود و کدام یک نیز موفق نخواهد شد را به شرکت کنندگان می آموزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی بیرجند رتبه اول دومین لین استارتاپ کشور را کسب کرد

دانشگاه صنعتی بیرجند رتبه اول دومین لین استارتاپ کشور را کسب کرد