مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 09:002015-02-01سياسي

روز 12 بهمن دست بیگانگان از کشور متکی به فرهنگ عاشورا کوتاه شد


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در بیانیه ای به مناسبت 12 بهمن اعلام کرد: روز 12 بهمن دست بیگانگان دنیای سلطه برای همیشه از کشوری متکی به فرهنگ عاشورا و عاشق اهل بیت کوتاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در بیانیه ای به مناسبت 12 بهمن اعلام کرد: روز 12 بهمن دست بیگانگان دنیای سلطه برای همیشه از کشوری متکی به فرهنگ عاشورا و عاشق اهل بیت کوتاه شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: شاید از سال 57 تا کنون کمتر کسی، روزی را همانند 12 بهمن 57 بتواند پیدا کند که مردم ایران اسلامی سر تا سر درآن غرق شادی بوده باشند.

12 بهمن همواره در یاد ملت ایران یادآور رهایی از ظلم می باشد، روزی که دست بیگانگان دنیای سلطه برای همیشه از کشوری متکی به فرهنگ عاشورا و عاشق اهل بیت کوتاه شد.

این روز برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی یک نماد خواهد بود، آینه ای تمام نما از آیه ی شریفه ی قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا (اسرا/81) که همواره حق آشکار خواهد شد.

امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان و همه تاریخ تبدیل گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز 12 بهمن دست بیگانگان از کشور متکی به فرهنگ عاشورا کوتاه شد

روز 12 بهمن دست بیگانگان از کشور متکی به فرهنگ عاشورا کوتاه شد