مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 08:552015-02-01سياسي

اعلام برنامه های بسیج صدا و سیما در دهه مبارک فجر


برنامه های متنوع بسیج رسانه ملی برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مستندهایی چون «تروریست های صادراتی»، «قندیل های شکسته» و رونمایی از دو ترانه انقلابی اعلام شد.

- برنامه های متنوع بسیج رسانه ملی برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مستندهایی چون تروریست های صادراتی ، قندیل های شکسته و رونمایی از دو ترانه انقلابی اعلام شد.

حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی بسیج صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر و پرداختن مناسب به این ایام فرخنده و خاطره انگیز، رسالت انقلابی همه رسانه ها و در راس آنها رسانه ملی است، اظهار کرد: شورای فرهنگی سازمان صداوسیما برنامه های متنوع و گسترده ای را برای ایام دهه فجر تدارک دیده است، این شورا به ریاست دکتر جعفری رییس بسیج و معاون سرمایه انسانی رسانه ملی، مسئولیت برنامه ریزی و برگزاری برنامه های دهه فجر را بر عهده دارد که مرکز بسیج صدا و سیما از اعضای اصلی آن به شمار می رود.

وی افزود: در راستای مصوبات جلسات ستادی این شورا، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان رسانه ملی، امسال نیز با حضور پرشور در حرم مطهر حضرت امام (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید عهد و میث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های بسیج صدا و سیما در دهه مبارک فجر

اعلام برنامه های بسیج صدا و سیما در دهه مبارک فجر