مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 08:502015-02-01اقتصادي

360 پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طی دهه فجر امسال 360 پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدحسن باستی شنبه شب در نشست بررسی برنامه های دهه مبارک فجر در استان بوشهر اظهار داشت: پروژه های عمرانی بسیار مهمی در استان در دست اجرا داریم که تعدادی از پروژه ها طی دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و تلاش داریم تا طرح های مناسبی با مشارکت بخش خصوصی در استان اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به برخی از پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر اشاره کرد و بیان داشت: طی دهه فجر امسال 360 پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

وی به پروژه های بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: طی دهه مبارک فجر 17 پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

باستی ادامه داد: این طرح ها با حضور مسئولان استانی طی دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید که 29 پروژه به صورت نمادین افتتاح می شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: این پروژه ها در همه شهرستان های استان اجرا شده اند که بهره برداری از این طرح ها باعث توسعه هر چه بیشتر استان بوشهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد

360 پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد