مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 06:302015-02-01اجتماعي

مدارسی که با تابش بخاری از زیرِ«پتو»بیرون آمدند/دانش آموزان دلگرم شدند


بدنبال انتشارگزارش"مهر"در زمینه مشکل سیستم گرمایشی 2مدرسه کوهدشت باپیگیری مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بطور موقت بانصب بخاری تابشی مشکل دانش آموزان حل تاطی روزهای آینده مشکل بطور اساسی رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به دنبال انعکاس مشکل دانش آموزان کوهدشتی در گزارشی با عنوان "ماجرای مدارسی باسیستم جدید گرمایشی/ دانش آموزانی که پتو به مدرسه می برند"" گودرز کریمی فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با نگاه مثبت پیگیری جدی موضوع را در دستور کار قرار داد تا زمینه رفع این مشکل فراهم شود.

وی در واکنش به مطلب منتشر شده در خبرگزاری مهر گفت: پر واضح است که رسانه ها در شرایط کنونی یکی از مهم ترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزش ترین وسیله های آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت قابل توجه به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و نیازمندی جامعه در حال گسترش و فراگیری اند.

کریمی فر ادامه داد: در اهمیت رسانه ها این نکته کفایت می کند که در پرتو آگاهی دهی آنها، بسیاری از معضلات و چالش ها و تهدیدها به فرصت تبدیل شده و زمینه رشد و بالندگی در جامعه فراهم می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: در مورد نقش های متعددی که برای رسانه ها برشمرده اند تنها به مولفه های اعتمادسازی، انعکاس واقعیت ها و نقد سازنده اشاره می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارسی که با تابش بخاری از زیرِ«پتو»بیرون آمدند/دانش آموزان دلگرم شدند

مدارسی که با تابش بخاری از زیرِ«پتو»بیرون آمدند/دانش آموزان دلگرم شدند