مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 06:202015-02-01ورزشي

برترین های المپیاد جوانان هلال احمر مازندران تجلیل شدند


معاون جوانان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: المپیاد فرهنگی و ورزشی جوانان هلال احمر مازندران پس از 10 روز رقابت در بخش جوانان به کار خود پایان داد و برترین های این رقابت ها اعلام شدند.

- " از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، لیلی احمدی گفت: المپیاد فرهنگی و ورزشی جوانان هلال احمر مازندران پس از 10 روز رقابت در بخش جوانان به کار خود پایان داده و برترین های این رقابت ها اعلام شدند.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را احیای مجدد مسابقات ورزشی، بهره گیری از ظرفیت اماکن و مجموعه های ورزشی جمعیت جهت توسعه ورزش همگانی، ارتقای سلامت، آمادگی جسمانی و روحی جوانان عضو جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: نشاط و شادابی، تحرک و هدایت، انرژی و توانایی اعضای جوان در امر تلاش و سازندگی به همراه تقویت روحیه جوانمردی از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: المپیاد با حضور 520 عضو جوان به تفکیک خواهران و برادران برگزار شد که اعضا به مدت 10 روز در رشته های فوتسال، والیبال، شنا، نجات غریق و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند و در پایان نیز نفرات برگزیده به المپیاد فرهنگی ورزشی کشوری راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های المپیاد جوانان هلال احمر مازندران تجلیل شدند

برترین های المپیاد جوانان هلال احمر مازندران تجلیل شدند