مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 00:052015-01-31ورزشي

فرماندار شهرستان عسلویه خبر داد افتتاح 30 پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه


فرماندار شهرستان عسلویه از افتتاح 30 پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه خبر داد.

- حسن اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با تبریک سالروز ورود امام عظیم الشان به میهن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر این نظام هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای والامقام افزود: بدون تردید عزت امروز ما و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون مجاهدت ملت بزرگ ایران برای تحقق حکومت اسلامی بود و همه باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: شهرستان عسلویه دارای جایگاه استراتژیک و خاصی است و باید بهترین و باکیفیت ترین خدمات توسط مسئولان به مردم شریف این منطقه ارائه شود.

اسماعیلی تصریح کرد: به تمام نقاط شهرستان عسلویه اعم از شهرها و روستاهای دوردست سرکشی کرده ایم و با مشکلات و دغدغه های مردمی به طور کامل آشنا هستیم که باید برای مرتفع کردن این مشکلات گام برداریم.

وی بیان کرد: حضور در بین مردم و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و مسابقات ورزشی و افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها را در دهه فجر انجام خواهیم داد و انتظار داریم رضایت خاطر مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان عسلویه خبر داد افتتاح 30 پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه

فرماندار شهرستان عسلویه خبر داد افتتاح 30 پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه