مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 00:052015-01-31ورزشي

درویش زاده: قوانین شفافی برای عقد قراردادهای قانونی وجود ندارد


در فضایی که صحبت از جوانمردی، پهلوانی و اصول اخلاق مداری است، ابهام تخلف ورزش به معنای زیر پا گذاشتن اخلاق مداری و پهلوانی است.

- جعفر درویش زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با این پرسش که چرا موضوع برخورد با متخلفان در ورزش باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: فضای ورزشی فضای صداقت، پاکی، جوانمردی و پهلوانی است و نباید چنین فضایی را با تخلف مسموم کرد.

شاید تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان ورزش کشور و قهرمانان بازی های آسیایی اینچئون بر همین مساله است که انجام تخلف با خاستگاه محیط ورزش تناسب ندارد و خلاف اصول جوانمردی و پهلوانی است.

وی گفت: ژیمناستیک چون رشته ای است که در آن قراردادهای سنگین با بازیکنان بسته نمی شود، شرایط متفاوتی نسبت به سایر رشته ها دارد و تخلف در این رشته معنا ندارد.

تخلف معمولا گریبانگیر رشته هایی را می گیرد که درآمدزا هستند و قراردادهای قابل توجهی را با بازیکنان خود در رقابت های لیگ برتر منعقد می کند.

در حالی که در ژیمناستیک به دلیل پایین بودن قراردادها یا نبود منابع مالی، نزدیک دو سالی است که باشگاه ها قادر به برگزاری لیگ برتر نیستند.

درویش زاده خاطرنشان کرد: نباید به موضوع تخلف با دید منفی نگاه کرد، چون این مساله سبب منفی شدن نگرش افکار عمومی نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درویش زاده: قوانین شفافی برای عقد قراردادهای قانونی وجود ندارد

درویش زاده: قوانین شفافی برای عقد قراردادهای قانونی وجود ندارد