مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 20:452015-01-31سياسي

امام جمعه اصفهان: روحانیون پرورش یافته جامعه المصطفی سفیران انقلاب و اسلام هستند


امام جمعه اصفهان با تاکید براهمیت دادن بر نهادهایی چون جامعه المصطفی العالمیه گفت: طلاب و روحانیون پرورش یافته جامعه المصطفی سفیران انقلاب و اسلام هستند.

- " از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد عصر امروز در مراسمی که با حضور طلاب و روحانیون جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برخی از نهادها به واسطه رسالتی که بر عهده دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه المصطفی العالمیه از جمله نهادهایی محسوب می شود که تأسیس آن در کشور در زمره فعالیت های ضروری و ارزشمند برای صدور آرمان های انقلاب و اسلام ناب محمدی است ، تصریح کرد: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم، بهترین دستاورد انقلاب اسلامی، صدور ارزش های دینی توأم بااخلاق و سیره اهل بیت معصومین در جهان است.

وی تأکید کرد: من بر این اعتقاد دارم که تأسیس مراکز و پژوهشگاه هایی چون جامعه المصطفی العالمیه بهترین راه ممکن برای صدور انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت به جهان است.

طباطبایی نژاد با اشاره به رسالت خطیر این مرکز در پرورش و تربیت طلاب و روحانیون از سراسر جهان و آشناسازی آنها با مکتب غنی اهل بیت با عنوان مبلغ دینی است، گفت: یکی از آثار و برکات جامعه المصطفی العالمیه فارغ التحصیلی مبلغان دینی است که موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: روحانیون پرورش یافته جامعه المصطفی سفیران انقلاب و اسلام هستند

امام جمعه اصفهان: روحانیون پرورش یافته جامعه المصطفی سفیران انقلاب و اسلام هستند