مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 20:302015-01-31سياسي

دوسالانه مجسمه های شهری افتتاح می شود


چهارمین دوسالانه مجسمه های شهری، 12 بهمن ماه همزمان با آغاز سی وششمین دهه ی فجر انقلاب با حضور 200 اثر در باغ - موزه ی قصر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن سلیمانی - دبیر این دوسالانه - با اعلام این خبر گفت: پس از ارسال 1176 اثر از سوی مجسمه سازان به این رویداد هنری و بررسی آن ها توسط هیئت انتخاب این دوسالانه شامل بهروز دارش، ایرج محمدی، حمید شانس، رضا قره باغی و ریما اسلام مسلک، در مرحله ی نخست 222 اثر برای بخش نمایشگاهی این دوسالانه انتخاب شد و پس از ارسال ماکت آثار در روزهای 4 تا 7 بهمن ماه با بررسی دوباره ی آثار، 200 اثر برای نمایشگاه چهارمین دوسالانه ی مجسمه های شهری انتخاب شدند.

دبیر چهارمین دوسالانه ی مجسمه های شهری با اشاره به مرحله ی دوم ارزیابی آثار، گفت: از آنجا که در مرحله ی اول براساس تصویر آثار، ارزیابی ها صورت گرفت، در مرحله ی دوم، ماکت آثار را بررسی کردیم و بر همین اساس، 22 اثر به دلیل نداشتن کیفیت لازم، از بخش نمایشگاهی حذف شدند.

سلیمانی افزود: بخش نمایشگاه این دوسالانه فردا، 12 بهمن ماه همزمان با آغاز سی وششمین دهه ی فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مدیران شهری و هنرمندان در باغ - موزه ی قصر افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه چهارمین دوسالانه ی مجسمه های شهری تا پایان اسفندماه در باغ - موزه ی قصر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسالانه مجسمه های شهری افتتاح می شود

دوسالانه مجسمه های شهری افتتاح می شود