مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 19:302015-01-31سياسي

فرماندار بناب: نمایندگان مجلس قوانین مبارزه با مواد مخدر را تشدید کنند


نمایندگان مجلس برای تشدید قوانین مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر گام بردارند.

- " از بناب، ولی الله فرج اللهی عصر امروز در جلسه شورای همکاری و هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بناب که در آن نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز شرکت کرده بود، با بیان رویکرد این شورا در خصوص موادمخدر اظهار کرد: مبارزه جدی با عاملان توزیع و قاچاقچیان مواد مخدر و بحث پیشگیری دو محور اصلی رویکرد شورا هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی و عوامل آگاهی و مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی بناب به خاطر اهتمام بیش از حد در زمینه پاکسازی نقاط آلوده روستایی و شهری و دستگیری قاچاقچیان و معتادان گفت: چه قبول کنیم و چه نکنیم موادمخدر به خانه های ما راه یافته است و این یک تهدید جدی است و همه باید احساس مسئولیت کنند و برخورد با این معضل از عهده نیروی انتظامی با امکانات محدود خود خارج است.

فرماندار بناب از مسئولان آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی شهرستان و سایر ادارات ذیربط خواست برای جلوگیری از افزایش اعتیاد در جامعه پای کار بیایند تا نگذاریم جوان به مسیر انحرافی پا بگذارد.

فرج اللهی برگزاری کلاس های آموزشی را برای جلوگیری از افزایش اعتیاد در جامعه ضروری دانست و بر تداوم تشکیل و برگزاری این کلاس ها تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب: نمایندگان مجلس قوانین مبارزه با مواد مخدر را تشدید کنند

فرماندار بناب: نمایندگان مجلس قوانین مبارزه با مواد مخدر را تشدید کنند