مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 19:252015-01-31سياسي

نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عترت در جامعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام و انقلاب نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عترت در بین مردم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی دشتکی عصر شنبه در همایش بزرگ قرآن، عترت و انقلاب که به مناسب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن حاضر است که این واقعه شگفتی ساز با مجاهدت ها و ایثارگری های ملت ایران و همچنین رهبری های امام خمینی (ره) به نتیجه قرآنی و آنچه مد نظر حضرات معصومین بود، رسید.

وی با بیان اینکه این معجزه قرن خاستگاه اش قرآن و عترت بود و به همین دلیل موجب شگفتی اهل باطل شد، اظهارداشت: دراین واقعه بزرگ تاریخی همه استکبار انگشت به دهان ماندند که ملتی که از نظر تجهیزات نظامی و از نظر سیستم ها و تشکیلات نظامی چیزی ندارد چگونه رژیم تا دندان مسلح و مصمم به ادامه حکومت را شکست دادند لذا همه معادلات را به جز اتکا خاستگاه انقلاب به قرآن را بررسی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه خاستگاه انقلاب قران و عترت بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مفاهیم قرانی و اصول و ارزش های الهی، انسانی و اسلامی را به برکت قران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عترت در جامعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی

نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عترت در جامعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی