مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 19:102015-01-31ورزشي

صدراسیستم صدرنشین لیگ تیراندازی باشگاه های قم شد


تیم تیراندازی صدراسیستم جایگاه نخست مسابقات لیگ تیراندازی قهرمانی باشگاه های استان قم را در پایان هفته نخست از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه های استان قم امروز در سالن تیراندازی شهید زین الدین مجموعه ورزشی میثم قم برگزار شد و طی آن تیم بسیج مهندسین (ب) در هفته نخست با قرعه استراحت رو به رو شد.

دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه های استان قم ویژه سلاح های بادی یعنی تپانچه و تفنگ بادی برگزار می شود و در آن 5 تیم بسیج مهندسین (الف)، شهید قاسمی، بسیج مهندسین (ب)، باشگاه شهید زین الدین و صدراسیستم قم حضور دارند.

در پایان دور نخست برترین های رشته تیراندازی با تفنگ بادی معرفی شدند که هادی غرباقی از تیم صدراسیستم قم با کسب 564 امتیاز به مقام نخست رسید و محمد چاووشی از تیم شهید زین الدین قم با کسب 548 امتیاز و علی اصغر کلهر از تیم صدراسیستم با کسب 543 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رشته تیراندازی با تپانچه بادی محمود جعفرغفار از تیم صدراسیستم با کسب 561 امتیاز بهترین حد نصاب را به جا گذاشت و اول شد و پس از وی، امیرحسین متوسل از تیم صدراسیستم با کسب 536 امتیاز و محسن شفیعی از باشگاه شهید زین الدین قم با کسب 532 امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراسیستم صدرنشین لیگ تیراندازی باشگاه های قم شد

صدراسیستم صدرنشین لیگ تیراندازی باشگاه های قم شد