مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 19:052015-01-31سياسي

امام جمعه خلخال: قیام مردم خلخال سرفصل تضعیف حاکمیت شاهنشاهی در منطقه بود


قیام مردم خلخال سرفصل تضعیف حاکمیت شاهنشاهی در منطقه بود.

- " از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم شاهنشاهی در این شهر اظهار کرد: عظمت قیام مردم خلخال و شهادت مظفر عزیزی یکی از دلاورمردان این خطه به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ تحولات منطقه ای این شهرستان به ثبت رسیده و همواره می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی، نقطه درخشان حضور با شکوه ملت ایران را در صحنه دفاع از اسلام پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی بیان کرد و گفت: در این عرصه آنچه که به عنوان یک عزت و افتخار واقعی باید مورد توجه قرار گیرد حرکت بالنده ای است که ملت ایران همواره از خود نشان داده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با بیان اینکه آگاهی از وضعیت گذشته یک جامعه توسط نسل حاضر از عوامل موفقیت آن جامعه محسوب می شود، برگزاری چنین برنامه هایی را در آگاهی و آشنایی نسل جوان امروزی جامعه با وضعیت زندگی مردم در دوره های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مفید ارزیابی کرد.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی ایران در هر فرصتی باید برای نسل امروزی جامعه بازگو شود، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران امروزه به عنوان انقلابی برای احیای زندگی و عامل نجات بخش بشر در سراسر جهان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خلخال: قیام مردم خلخال سرفصل تضعیف حاکمیت شاهنشاهی در منطقه بود

امام جمعه خلخال: قیام مردم خلخال سرفصل تضعیف حاکمیت شاهنشاهی در منطقه بود