مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 18:002015-01-31سياسي

در نگارخانه رضوان نشست ثلث نویسان جهان اسلام در مشهد برگزار شد


نشست ثلث نویسان معاصر جهان اسلام با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری تهران و مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس در نگارخانه رضوان مشهد برگزار شد.

- " از مشهد، محسن عبادی پیشکسوت خوشنویسی ثلث در مشهد عصر امروز در نشست ثلث نویسان معاصر جهان اسلام در نگارخانه رضوان اظهار کرد: این برنامه ادامه همایش ثلث نویسان جهان اسلام در مشهد است و هدف از برگزاری آن، تعامل این گروه از خوشنویسان با خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه تاکنون فضایی برای تعامل هنرمندان با آثار یکدیگر ایجاد نشده بود، ادامه داد: این برنامه سبب می شود هنرمندان در حوزه تولید آثار خود با چگونگی تعلیم خط ثلث و آینده این مسیر به گفت وگو بنشینند که خوشبختانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری تهران، موزه دینی امام علی (ع) و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس آن را برگزار کردند.

این خوشنویس پیشکسوت با بیان اینکه هنرمندانی از ترکیه و عراق در این برنامه حضور دارند، تشریح کرد: خراسان رضوی در چند سال اخیر قطب ثلث کشور است، چراکه مهم ترین و باتجربه ترین هنرمندان ثلث نویس کشور را دارد.

انتهای پیام/3138/ذ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نگارخانه رضوان نشست ثلث نویسان جهان اسلام در مشهد برگزار شد

در نگارخانه رضوان نشست ثلث نویسان جهان اسلام در مشهد برگزار شد